teaser-preview my prewedding is done!!!

bercuti selama seminggu utk uruskan prewedding photoshoot... 2 ari di kudat dan selang sehari kemudian di sekitar kk n studio.. mmg kaw2 la sbb 5 baju aku kena abiskan... lelaki 6 baju shoot... penat x terhingga sebab terpaksa berlagak mcm ala2 model... yalah bkn bole smbrg my foto mau ambil gambar sbb terletaknya body akan effect dgn pix kita kan... so kena belajar lembutkan bahu, kena belajar tongekkan pungung, kena belajar mendada dan paling best kena belajar cmana buat muka menggoda... hahaha... walaupun aku suka spontan dan byk pix kami mmg spontan tapi benda2 tu kena amik perhatian.. sbnrnya x byk babak berlakon pn, cuma gaya tu jadi berlakon... haha,.. lucu pn ada sebab sblm ni aku antraa org yg arah n ajar model(puteri metro) bergaya dpn lensa kamera, skali dlm preweding ni aku pla kena jadi model kan.. terus blurrr.. nda sgka susah juga rupanya... hehehe...

apa2 pn hasilnya mmg terbaik dan dalam 40 pix aku pilih ada 1 pix mmg fav aku muka garang ala2 model dan aku suka sbnrnya... mmg mau suru kasi besar tu pix.. antara yg terbaikk aku rasa...

so now mau ckit pix aku dlm ni blog.. walaupn majlis aku lama lagi lebih kurang 2 bln tpi ni teaser la kira.. pix asal nnti arr aku bagi tunjuk.. mmg terbaik la...

cuma mau crita ni antara impian aku kalau kwen, fotoshot di simpang mengayau tip of borneo akhirnya tercapai...hehehe...





Comments

Popular posts from this blog

ILMU KAUM BISAYA... MUDAH DIAMALKAN...TAPI BAHAYA UTK ORG RAMAI...

biar mati anak, jangan mati adat...