MENGADU DOMBA??

Aku bukan mau ckp sal agama sgt pn sbb aku tau aku pn x ssehebat mana pn hal agama, bole thn juga byk dosa aku ni... (mengaku ja, semua manusia x pernah xda dosa)... cuma aku mau ckp hal org mengadu domba ni, kalau ari ni dia bersorak mengadu mengutuk rosaknya akhlak dan x bagusnya seseorang tu dengan bergosip cl, wechat, wasap n etc, jangan terkejut satu ari nnti org sndri tau ko tu sndri yang sebenarnya mulut longkang... HAHAHAH... aku x heran kalau dorg ni bergaduh sesama sendiri dan aku suda tau sapa punya punca....dan bukan sifat aku cl org sana cni canang jahat org tu.. xpa kalau tuhan mau buka aib, terbuka sndri juga  tu... so aku diam2 ja.. cuma ketawa geli ati la bila dgr crita dorg gaduh sesama sndri lagi best psl harta x seberapa pn mau drebut... org kaya da senang x pyh la sbuk berebut dgn org yg x brana mau senang... mengalah ja la... so aku x heran kalau jenis org kaya x mau mengalah sbb dgn aku yg xda la susah dan sng mana ni pn dijadikan musuh, so org yg lagi susah dr aku akan dbuat jga... hurmmm... dunia la skrg ni... heran....

Comments

Popular posts from this blog

ILMU KAUM BISAYA... MUDAH DIAMALKAN...TAPI BAHAYA UTK ORG RAMAI...

biar mati anak, jangan mati adat...

teaser-preview my prewedding is done!!!